Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Producenci

Aktualności

12 listopada - nieczynne

Szanowni Państwo, z przyczyn od nas niezależnych w poniedziałek 12 listopada firma Bomap (w tym sklep stacjonarny) będzie nieczynna. W nadchodzącym tygodniu mogą pojawić się opóźnienia w realizacji zamówień. Za utrudnienia przepraszamy.


Nowości Zamel Entra i niższe ceny wideodomofonów Commax

Nowość: seria wideodomofonów Zamel Entra z bardzo wąskimi panelami zewnętrznymi i monitorami 4,3" lub 7". W naszej ofercie dostępne są zarówno gotowe zestawy jak i pojedyncze elementy (zobacz).
Niższe ceny: od kwietnia 2018 znane markowe wideodomofony Commax dostępne są w nowych, niższych cenach (zobacz).


Nowość - system sterowania zamkami szafkowymi z magistralą 4-przewodową

Nowość Bomap: system sterowania zamkami szafkowymi oparty na prostej magistrali 4-przewodowej. Umożliwia sterowanie 250 zamkami z kontrolera ZSX z klawiaturą numeryczną. Wykorzystuje adresowane moduły wykonawcze: jednowyjściowe ZSD-1 i szesnastowyjściowe ZSD-16.

Kontroler ZSX umożliwia podłączenie modułu RFID (opcja dodatkowa), co pozwala na sterowanie zamkami szafkowymi za pomocą breloków zbliżeniowych RFID. 

więcej »

Nowości luty 2018

Nowe produkty: dwużyłowy zestaw wideodomofonowy Urmet (zobacz), nowe zestawy domofonowe Comelit (zobacz) oraz pełna oferta produktów cyfrowych Cyfral (zobacz).

TELEFON

+48 774513144, 40

 

E-MAIL

sklep@bomap.pl

Wersje językowe

Reklamacje

Reklamacje

Dla towarów zakupionych po 24 grudnia 2014 r.

Jeśli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną odpowiadamy względem Państwa z tytułu rękojmi w zakresie określonym w szczególności ustawą Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o wysłanie lub dostarczenie reklamowanego towaru do naszej siedziby, czyli na adres: Bomap Sp. z o.o., ul. Budowlanych 6, 45-005 Opole.

Zalecamy dołączenie opisu wady, opisu roszczenia reklamacyjnego (naprawa Produktu; wymiana na Produkt wolny od wad; obniżenie ceny; odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna), dowodu zakupu (na przykład paragonu, wydruku maila potwierdzającego zamówienie, potwierdzenia przelewu lub innego równoważnego dowodu) oraz swoich danych kontaktowych.

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody i załączenie jego kopii do przesyłki.

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji i informację o sposobie dalszego postępowania wyślemy na podany przez Państwa adres lub w inny podany przez Państwa sposób.

Nie udzielamy gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Sprzedawane przez nas produkty mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej bądź oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza Państwa uprawnień w związku z naszą odpowiedzialnością rękojmi. To do Państwa należy wybór podstawy prawnej reklamacji: rękojmi albo gwarancji (o ile została udzielona).

Konsumentom przysługuje także prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w regulaminie.


Dla towarów zakupionych do 24 grudnia 2014 r. włącznie

Sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacje od kupujących niebędących osobami fizycznymi rozpatrywane są na warunkach ogólnych.

Reklamacje z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: Bomap Spółka z o.o. ul. Budowlanych 6, 45-005 Opole lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bomap@bomap.pl.

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody.

Do reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji wysyłamy na podany przez klienta adres lub w inny podany przez klienta sposób.

Informujemy, że w przypadku produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Bomap Spółka z o.o.

T: +48 77 451 31 44

E: sklep@bomap.pl

Sklep internetowy Shoper.pl